Read the full TG review inside. Azonos alapokra építették őket, nyomokban, érzetre is hordoznak némi hasonlóságot, de Volvónál azért megvolt az igyekezet. A 1lovas 6-os jelentette a belépőszintet a benzineseknél, de volt egynyolcas is, kétféle teljesítményszinttel. Kétliteresből a szívó 14 a turbós 1lóerőt tudott.
A csúcs az literes Tvolt a maga 2lóerejével.
Az 9-es dízel kezdetben 9 majd 95. Konkrétan a világ legszebb kombija a egyik idézete szerint, és miért ellenkeznénk? A Vmár akkor is kemény ellenfél lenne a kiszemelt Audi A3-asnak, BMW 1-esnek és Mercedes A osztálynak, ha csak a fentieket tudná bevetni.
De a megjelenése lesz, ami a tömegeket megfogja majd. Nem is akármilyen motorra, a sokoldalú négyhengeres ugyanis bizonyos modellekben akár 2lóerőt teljesít, persze utóbbi esetben már egy helyett két turbóval lélegeztetve. Egyszerre vonz és taszít, imádom és gyűlölöm, akarom és a pokolba kívánom.
Szeretném szeretni, de hiányzik belőle a harmónia. Mégis nehezen váltam meg tőle.
Azt azért előre le kell szögeznem, hogy ha az óta nem került volna sor a Toyotás tesztekre, ez a cikk más hangnemben írna most a tesztautóról. A normál V-nél centiméterrel magasabbra emelt verzió természetesen harciasabb külsőt kapott, amihez jól dukál az új fejlesztésű, literes benzines turbómotor. Csak ehhez a 2lóerős Tmotorhoz kínálnak összkerék-meghajtást és lejtmenet. Szerencsére identitás-keresésnek nyoma sincs.
A V-es a legszebb volvós hagyományokat ötvözi a legmodernebb biztonsági kiegészítőkkel, a fiatalos formával és az igényes kialakítással. Néha azonban bárdolatlanul viselkedik. Ismerje meg a Vösszes műszaki adatát, a motorválasztéktól a méreteken át a könnyűfém keréktárcsákig. Vonzó a szemnek, kedves a szívnek és terhes a pénztárcának.
Készletről, azonnal elvihető új és használt modellek, magas felszereltséggel! Volvo nagyon komolyan vette a V-et. Bay Is Here For You with Money Back Guarantee and Easy Return.
Az autó korosságát most akciós ajánlattal ellensúlyozzák. Vagány formája mellé bivalyerős motort is kapott Mibe kerül? A tesztautó néhány extrával már kis híján eléri a 1milliós árat is Kinek.
Persze nem csak ez az oka mindennek: a svédek legkisebb négykerekűjének képességei már eddig is kiválóak voltak, így a jelenlegi változaton nagyobb változtatások nélkül. A Skandináv félsziget északi része télen meglehetősen zord arcát mutatja.
Olyannyira, hogy még a téli üzemmódra szakosodott jávorszarvasok is lehorgasztott fejjel állnak az acélkékre fagyott tájban. Ebben a környezetben bizony nem mindegy, hogy milyen autóval. D – Svéd acél, francia szív.
Viszont mindhárom jellemzőiből található benne némi étvágygerjesztő. A sima, amely az elsőkerék-hajtásúakhoz van, egy 1. T4-esből ugyanis kétféle van. Az orra szól a legnagyobbat A Vigazi világújdonsága a gyalogoslégzsák. A tulajdonos véleménye. Négy légzsák, SIPS oldalütközés-védelem, óvó fejtámlák.
Euro NCAP, négycsillagos eredménnyel.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.