2018. szeptember 21., péntek

Szalalkális szelet

Szalalkális sajtos pogácsa Katicától. Raffaello szelet ahogy Erika készíti. Flamingó szelet Juditkonyhájából. Hozzávalók és az elkészítés részletes leírása.


Recept gyűjteményében!

Tegnap még belehúztam a karácsonyi sütésbe! A hat fajta sütemény mellé megsütöttem a hetediket is, ami a párom fiának a kedvence, plusz még kuglófot, mert a másik db amit előző nap sütöttem már elfogyott. Legalább nem hiába voltam egész nap a konyhában! Oda vagyok az áfonyáért, ezért a mélykék kis drágakőért.


Nagyon egészséges, finom, lágy ízű gyümölcs, amit bármilyen süteményhez szívesen használok. A friss, sötét bogyók kezdenek megjelenni a piacokon, így én is lecsaptam egy dobozra. Ez az a diós linzer –vagy ahogy mi otthon hívtuk: szalalkális süti– receptet amit már régóta kerestem és most rá is találtam.

Gyermekkoromban e nélkül nem múlhatott el, és nem is múlt el a karácsony. Nagymamám és anyukám is minden évben megsütötte, de én most csináltam meg először. Elkészítése: A tészta hozzávalóiból lágy, de nem ragadós tésztát gyúrunk, majd három részre osztjuk.


Most próbálkozom ezzel a receptetl! Loglady, köszönöm a tippet, olvastam a receptet és nagyon meg is tetszett, karácsonyra el is fogom készíteni. Visszatérve a tejes krémre, nagyon sok sokáig elálló sütemény létezik, amelyiknek a kémje tejes, ilyen pl.


Keresési eredmény a szalalkális kifejezésre. Böngéssz remek recepteket erre is: Sajtos rúd ( szalalkális )! Egy nagy keverőtálban összekeverjük a lisztet a sóval és a sütőporral, majd hozzáadjuk a zabpelyhet és a cukorral kikevert vajat. Vöröskaktusz blog- Bogi a háziasszonya ennek a fordulónak , aki Kisildi blogját sorsolta ki nekem! Ez az egyik legegyszerűbben elkészíthető krémes, ráadásul nagyon finom. A tészta valójában szalalkális , de a nagymamám mindig szalagárénak mondta, és falun a mai napig.


Habkönnyű diós szelet , ez most a nagy kedvenc – Ünnepi asztal dísze is lehet! A myTaste oldalon a(z) szalalkális szelet receptjét találod meg, valamint sok ezer hasonló receptet. MEGGYES-KRÉMES SZALAKÁLIS SZELET.


Elfogadom Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit.

Diókrémes mézes szelet ( szalalkális ) deka vaj vagy margarin deka méz szelíd tűzön felforrósítjuk, majd langyosra hűtjük. Annyi recept vár, hogy megsüssem, én viszont hetente maximum egy süteményt készítek, így mindig csak halasztottam és került hátrébb a listán a preckedli. Egy finom Citromos-mákos szelet ebédre vagy vacsorára?


Fél órát pihentetjük, aztán vékonyra nyújtjuk, és négy lapban kisütjük. A pint szilvika_curryka fedezte fel. Fedezd fel (és mentsd) saját pinjeidet a Pinteresten.


Holland szelet recept képpel. A krémhez a cukrot, tojássárgáját, lisztet és kakaóport egy lábosban összekeverjük. A tejet apránként öntjük hozzá, hogy szépen elvegyüljön a lisztes, kakaós, tojásos masszával. Kiadós, olcsó szalalkális süti. A sütemény szót hallva sokaknak a klasszikus krémes jut először az eszébe.


Akár a töményebb és édesebb, akár a könnyebb, joghurtos krémeket szereti, receptjeink között talál magának valót. Ha nincs sok időnk sütni, akár két kész piskólap közé is kenhetünk egy gyorsan összeütött krémet, és máris kész a süti – de persze úgy a legfinomabb, ha mindent magunk. SZALALKÁLIS FÁNK ~ ~ MÁKOS BEJGLI SZELET ~ VEDEGYLET! Akiket szívesen olvasok.


Bika csillagjegyben született linzer hónapja Anyżkowo. Maślane ciasteczka z cukrem hete Az otthon ízei. Káposztás lángos hete Barbi konyh.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések