2018. december 19., szerda

Yves rocher testápoló

Lipidpótló testápoló nagyon száraz bőrre. Táplálja és megnyugtatja a nagyon száraz bőrt (1) 2ml. A barátnőmnek vettem ajándékba, nagyon száraz bőre van, évek óta használja ezt a testápolót! Könnyen beszívódik, és nem hagy zsíros érzetet a bőrön. Szeretné, ha nagyon száraz bőre táplált lenne?


Yves rocher testápoló

A kedvelt Yves Rocher testápolómat megszűntették, ezért kipróbáltam ezt. Az illata nem túl jó, de elviselhető nekem. A hatásától többet vártam, de csalódás. Gyengécske hidratáló és ápoló hatása van, pedig sűrűbb, masszív krém.


Egyáltalán nem vizes állagú. Nyárra egynek megteszi, de télen kevés. Megfelelően hidratál és hamar beszívódik, nyárra tökéletes.


Yves rocher testápoló

A bio mezőgazdaságból származó karitévajjal és kókuszdió kivonattal gazdagított hidratáló testápoló egyszerre viseli gondját a testnek és a léleknek. Az eredmény: hidratált, és kellemes illatú bőr. Bőrgyógyászati ellenőrzés mellett tesztelve. Több mint -ban természetes eredetű összetevőket tartalmaz.


Kiváló testápoló ,imádom. Hamar felszívódik és nem hagy zsíros érzést,mint egyes drágább termékek. Tescóban vettem leárazva 8Ft-ért,ennyiért sehol nem kapni jobbat.


Yves rocher testápoló

Az érzékeny bőröm miatt kicsit aggódtam,hogy irritálni fogja-e az olaj ami benne van. Nagyon jó illata van. Imádom ezt a kis csodaszert! Időszakosan szokott hullani a hajam, sok mindent kipróbáltam már, de ez tényleg használt.


Növényi alapanyagú francia kozmetikumok. Iratkozzon fel hírlevelünkre! YVES ROCHER COMME UNE EVIDENCE PARFÜM testápoló. Még a krém beszerzése előtt ajándékba kaptam egy Comme une Evidence parfümöt.


Intenzív regeneráló testápoló Finom illatú, gyorsan beszívódó testápoló , annak ellenére, hogy olaj formátumú. Kevés is elég belőle, úgyhogy sokáig ki fog tartani azt gondolom. Free Shipping Available. Money Back Guarantee!


Mediterrán életérzés, frissesség és növényi eredetű összetevők. Az Yves Rocher Plaisirs Nature testápolási termékei közül két kedvencemet mutatom meg közelebbről. Az évek során rengeteg terméküket kipróbáltam, többségük nagyon jó volt. Természetes összetevői vannak, ezért a legérzékenyebb bőrre is bátran lehet használni. Krémkereső - találatok: yves rocher testápoló Találatok a yves rocher testápoló keresésre.


A krém kereső a krém nevében, márkájában, kategóriájában és a bőrporblémában keres. Mit érdemes tőlük venni alanya, szóval nem is ragoznám tovább: következzenek a márkának az összetétel és a Ti véleményeitek alapján kiválogatott legjobb darabjai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések