2017. szeptember 26., kedd

Puncs szelet andi konyhája

Puncs szelet andi konyhája Ezzel a puncsszelettel egy gondom volt. A puncsszelet receptje – Ki ne ismerné a cukros, rózsaszín mázzal borított, piskótaszeletek közé rejtett barna masszával tökéletesre alkotott. Szia andi milyen kekszet használtál hozzá? Mi eredetileg a receptet ugy ismertük hogy csokipuding az alján utána babapiskota rá jött a vaniliás puding és utána háztartási keksz utána pedig rumpuncs puding.


Szia, háztatási kekszet használtam én is.

Sokan úgy tartják, a puncs szelet cukrászati nemes hulladékokból készül, és van benne igazság, hiszen a maradék piskóta nyugodtan beletehető. Hat tojásból elkészítjük a piskótát a megszokott módon. A tojásokat kettéválasszuk.


A fehérjéket felverjük csipet sóval, a sárgáját jól elkeverjük a cukorral, majd a. Egy barátnőm ajánlotta az oldala és őszintén hálás vagyok neki ezért, meg persze Neked ezekért a remek receptekért! Ezt a sütit készítettem el elsőre, nemrég lett kész, és mi tagadás az egyik legfinomabb süti amit valaha készítettem! A margarínt a lisztben elmorzsoltam, és a többi hozzávalókkal összegyúrtam a tésztát.


Két kisebb és egy nagyobb darabra vágtam.

A tepsi tetején, sütőpapíron az előmelegített gázsütő 6-os fokozatán megsütöttem a lapokat. Szia Andi , Két hete, bérmáláskor evett a kislányom ilyen sütit, és könyörgött, hogy készítsem el. Nem vagyok egy sütő-fenomén (sőt, inkább anti-sütőnek mondanám magam), így kellett egy kis idő, míg rászántam magam.


Faster No Knead Bread - So Easy ANYONE can make crusty artisan bread. Ha eddig nem ismerted a süteményt, akkor próbáld ki. A diós piskóta és a pudingok íze remek összhangban vannak.


Két napja készítettem ezt a süteményt,ami érdekes nevet visel: Lajcsi szelet. A kétféle krém nagyon jól kiegészíti egymást. Ha most találkozol velem először, akkor bemutatkozom.


Anzsy vagyok és imádok főzni, sütni. Ezt a csatornát azért indítottam, mert szeretné. Nem hiszem,hogy badarságot állítok,ha azt mondom,hogy sokunk nagy kedvence a puncs szelet ,ünnepi sütinek is megállja a helyét.


Nem egy bonyolult elkészíteni,habár a tetején ha a mázat én készítem azért van amikor megkínlódok vele :),de legtöbbször megveszem készen,így csak fel kell gőz fölött melegíteni,és ráönteni a sütire,de ne szaladjunk annyira előre. Elkészítése: Tészta: A sütőt 1fokra előmelegítjük. A tészta hozzávalóit összegyúrjuk annyi tejföllel, hogy könnyen sodorható, rugalmas tésztát kapjunk.


Recept gyűjteményében!

Ha egy igazán jó házi gyúrt tésztát szeretnél enni, ne sajnáld rá az időt. A következő videós receptünkből az is kiderül, hogy mindössze három alapanyagra van szükséged az elkészítéséhez, szóval komoly költségekbe sem kell verned magad miatta. Andi konyhája – Sütemény és ételreceptek képekkel – G-Portál. Egyik kedvenc sütim a puncs szelet s ezúttal nem piskóta lett az alapja, hanem gyúrt. Barbi konyhája : Mézes gesztenyés krémes.


Illéskrisz Konyhája : PUNCS SZELET. Az egyik részt ismét két fele. A vitás esetek kiküszöbölése érdekében, kérjük csak saját készítésű fotót tölts fel! Kérünk, csak olyan fotót küldj amelynek a fő témája az adott étel.


Mivel a héten már csináltam egy puncs krémes tortát így gondoltam megcsinálom most még egyszer,csak nem torta formájában. A csokimázhoz: ek kakaópor ek cukor ek víz dkg vaj tk o.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések