2016. augusztus 24., szerda

Huzatot kapott az arcom mit tegyek

Tényleg nagyon fáj. A vakációban kirándulni voltunk és minden bizonnyal huzatot kaptam,fáj az egész bal felem. De a legjobban a fogam. Az a fogam,amelyet nemrég tömettem be,de egyszerűen annyira fáj,hogyha már az ujjammal hozzáérek vagy a másik fogammal érzem,hogy belehalok. Hogy fájhat ennyire?


A háziorvos azt mondta, huzatot kapott.

Ekkor előfordul, hogy nem is tudom végrehajtani, nagyon kellemetlenül érzem magam és nem tudom mit tegyek. Masnap mar a fel arcom es orrom aztan harmadnap mar a fel szemem es homlokom. Azonban július 22én arra keltem fel, hogy bal oldalon az arcom nagyon durván feldagadt és fájt az állkapcsom. Azt sem tudom már mit csináljak ,ha meleget teszek rá,akkor utána lesz a. Az egyik fogam lyukas és ez is iszonyúan fáj ha huzatot kapok.


Ha időnként nagyot lobban a láng, akkor jön ki a huzat. Leginkább ha huzatot kapok a kocsiba. Megfázott vagy huzatot kapott a fogam.

Egy fog sohasem kap. Te milyen gyakran mosod az ágynemüt? Nem a huzatot , párna, paplan. A doki szerint nincs gyulladás, lehet csak huzatot kaptam? Mit tehetnék a fájdalom ellen?


Párom válla huzatot kapott. Huzatot kapott a szemem mit tegyek? Melegített sót is próbáltam. Bedugtam a fülemet (papír zsebkendővel-ahogy apukám is szokta-, nem tudom ez számít-e).


Nem tudom mit csináljak már megőrülök! A két levegőmozgató eljárás abban is hasonlít egymásra, hogy az általuk okozott megbetegedések szinte egy az egyben megegyeznek. Mit jelent az IgG4-asszociált betegség? Látóideg-gyulladások - A neuritis retrobulbaris Július végén egyik napról a másikra (úgy gondolom huzatot kapott , mert egy pillanatban éreztem, hogy rosszul esik a hűvös szél) bedagadt az arcom , egés. Nem fáj semmi kenem rendesen.


De nem olyan régen hátul ültem a kocsiban és le volt engedve az ablak és kicsit becsapott a szél pont a fülembe. Azóta meg dagadt és fájt is egy kicsit. Ugyan olyan vörös mint volt.


Lécci ha tudtok segítsetek!

Feldagadt az arcom , mit tegyek ? Tegnap még csak egy kis gombócot éreztem a bal oldalán az arcomnak amikor rágtam pl,de ma reggelre már feldagadt,érzem is a szemem alatt ha becsukom a szemem és utána kinyitom. Mostanában elég gyakran fáj az egyik fülem, talán huzatot kapott a kocsiban. Láttam egy gyulladáscsökkentő szer hirdetését a tévében, ami kifejezetten fülre való.


Na,így két nappal a fájdalom megjelenése után nagyon sokat enyhült. Az viszont zavar, amikor valaki a huzatot kap címszó alatt. Nekem a múltkor valszeg huzatot kapott a fogam, mert azt hittem, bekrepálok, annyira. Ott valami mas problemat kell keresned. Ha az arcüreged faj, az teljesen mas.


Also, vagy felsö fogrol van szo? Az a kérdésem lenn, hogy tömött fog. A nyálkahártya az orr duzzad különféle okok miatt (allergia, a vírusos betegségek, sérülések, stb), és a kezelés megkezdése előtt, meg kell tudni a pontos okát ödéma, annak érdekében, hogy elkerüljék a kellemetlen következmények és komplikációk. De van néhány általános ajánlás, amely megfigyeli, hogy harcolhat az arc ödémájával egy. Samir nevű felhasználó kérdése: Húzatot kaptam nagyon fáj a fogam, mit tegyek hogy enyhüljön?


Probálkoztam mindennel de semmi sem segít , mindjárt megveszek a fájdalomtól, HELP? Varrónőt keresek, aki a gyerekülésünkre varrna huzatot. Etetőszékbe való huzatot lehet valahol venni? Csak az ülő rész kellene.


Tud valaki ajánlani?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések