2017. december 7., csütörtök

Befőző gép lidl

Valamint az általuk használt befőző automatához hasonló szközt csak. Internetes webáruház, háztartási gépek , szórakoztató elektronika, autós felszerelés, barkácsgép, informtika. Kalandjaim a befőzőautomatával. Ma vettünk a Lidl Magyarország-ben egy befőzőautomatát , nagy álmom.


A gép beállítása: fok, perc.

A befőző gép segítségével nem kell cukorral tartósítanunk, hanem a gép a hőkezeléssel fogja tartósítani befőttjeit. Cukor helyett használjon inkább édesítésre stevia-t, vagy eritrit-et! A REX galvanizált befőző edény l űrtartalmú, fazekat, kivehető betétet, fedőt és hőmérőre alkalmas tokot tartalmaz. A Marex Trade márkájú edény kiváló segítő különböző élelmiszerek (legfőképpen gyümölcsök és zöldségek) befőzésnél.


Sokat tépelődtem, gondolkodtam és keresgéltem, míg nem a Lidl -ben igen baráti áron meghirdették. Gondoltam ennyiért megér egy próbát! Csütörtökön reggel nyitáskor egy utánfutóval a honom alatt (a másikat korán beraktam az oviba) versenyre keltem a nyugdíjas sereggel és sikerült vennem egyet!

Listázd a termékeket népszerűség vagy értékelés szerint. Ajándékba kaptam a páromtól, még késő ősszel. Persze addigra már eltettem a befőttek nagy részét.


Azonban rendeltem a barátnőmtől egy nagy láda almát, igazából nem is tudom miért, mert nem vagyunk nagy alma pusztítók. Egy gondom van hogy a lekvár főzést is reklámozza, de valami lekvár főző betéttel lehet erre használni ami nincs hozzá, de nem is tudom honnan tudnám beszerezni. Oldalunkon sütiket használunk a jobb böngészési élmény érdekében. Tájékozódjon legfrissebb akcióinkról és ajánlatainkról első kézből!


Tekintse meg aktuális Lidl akciós újságunkat online! Minden gép szépen működik ! Szállítas megoldhat - Beépített üveg konyhai hátfal Elérhetőségek - Orczy Szerviz és Alkatrész áruház Cégünk háztartási gép alkatrészek és készülékek kis és nagykereskedelmével, valamint szervizelésével foglalkozik. Nagy kedvencünk az őszibarackbefőtt, különösen ha napérlelte, ízletes gyümölcsből készül! A befőző automata tulajdonképpen nem egy bonyolult szerkezet. A víz a működése során párolog.


A megvásárolt készülékhez minden esetben mellékelünk magyar nyelvű Használati útmutatót. Amennyiben elvesztette vagy.

Befőző automata és receptek. A csemege uborkával együtt raktam a gépbe, vagyis fok, perc a gép beállítása. Karfiol Mivel éppen karfiollevest főztem az uborka elrakásakor, és az egy nagy fej karfiol soknak bizonyult, egy dl-es üveget megtöltöttem sós, borsos vízben előfőzött, majdnem puha karfiolrózsákkal és répakarikákkal. Bár a literes óriás “fazekammal” nyithatnék hot-dog büfét, árulhatnék forralt bort, és puncsot is, azért leginkább arra vágytam, hogy szörpjeim, befőttjeim, lekvárjaim repertoárját tovább növelhessem egy ilyen, házi pasztőrözésre (tartósításra) használható készülékkel, természetesen tartósítószer mentesen.


Válogasson fantasztikus árú Pároló-, főző-, aszaló készülék ajánlatainkból! Nézz szét webáruházunkban! Kiszállítás akár már másnapra, szuper árak, kényelmes és biztonságos online vásárlás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések