2018. május 18., péntek

Cordaflex kismamáknak

Jelenleg hetes terhes kismama vagyok. Most tudtam meg, hogy hetes kismama vagyok. A gyógyszertárban sem ajánlották kismamáknak. Válaszát várom, köszönöm, egy aggódó kismama. Egyébként ma olvastam a fórumon hogy az egyik lány cordaflex -et szedett, mert.


Aznap volt egy már. Cordaflex is a medicine available in a number of countries worldwide. Szed valaki Cordaflex gyógyszert a méh izmainak lazítására? Volt valakinek ilyen tapasztalata vagy ezt nem is a gyógyszer okozza?


Mit tehetnék ellene (a testápoló nem segít)? Két tabletta ( mg ) bevétele után órán belül újabb adagot alkalmazni nem szabad. CORDAFLEX mg retard filmtabletta. Mielőtt elkezdi alkalmazni ezt a gyógyszert, olvassa el figyelmesen az alábbi betegtájékoztatót, mert az Ön.


Ismertebb kismamáknak adott ilyen gyógyszerek: Spiropent, Diaphyllin Cordaflex , amelyek közvetlen a méhizomatot lazítják vagy pl. Seduxen, ami nyugtató és akkor érdemes adni, ha a kismama tüneteit túlzott nyugtalanság, idegesség kíséri. Orvos és terhesség függő, hogy ki milyen kezelést kap, ha egyáltalán az ágynyugalom. Addigis szigorú ágynyugalom.


Sok gyógyszert kaptasorbifer durules, progreszteron exeltis, cordaflex ,velfem és két hét múlva pesszárium felhelyezése. Tudok valamit még tenni, hogy a kiirt időpontig bent maradjon a baba? Előre is köszönöm válaszát Dr. Szalóczy Péter válasza a rövidebb nyakcsartorna témában. Végül a dopegyt mellé cordaflex -et kaptam napi szemet.


Kozben csináltak természetesen NST-t és oxitocin tesztet, amelyek eredményei tokéletesek. Miért adták, ha árt a babának? Ha ismét vizesedem, mit tehetnék? Az EPH Gestózis (terhességi toxémia) nevű betegség súlyos rángógörccsel akár az anya és a magzat halálát okozhatja. Dopegyt és ha az nem elég akkor Corinfart vagy Cordaflex -et fognak felírni mellé.


A corinfar a papaírok szerint nem szedhető, pedig ezt adják. Nekünk családilag magas a vérnyomásunk, unokatesómnak makk egészséges lánya van, pedig végig e két gyógyszer kombinációját szedte. Azt elfelejtettem írni, hogy Nifedipin Retard-ról beszélünk, 20mg-os.


Először 2x2-es dózisban kaptam, de megbolondultam majdnem, kiugrásra készen volt a szívem, ezért most már. Ma el kellett végül kezdjem szedni a dopegytet is a cordaflex mellett, napi 3-at egyelőre. De már az első szemtől is éreztem, ahogy megkönnyebbül a keringésem, akárcsak amikor a port kezdtem el inni. Szerintem ha azt nem innám, már sokkal magasabb lenne. Akkor azt mondta, minden további nélkül, nincs sokkal nagyobb esélyem egy hasonló terhességre, mint más elsőre egészséges kismamáknak.


Ettől függetlenül én is úgy gondoltam, hogy fogyás, teljes kivizsgálás, és ha belevágunk egyáltalán. GAP fekete lezser blúz L-es. Find a sweatshirt in zip front, pullover , hoodie, one-piece baby hoodie and cardigan. Sajnos a női ruhákról már kevésbé tudunk ennyire lelkesen. Az a bizonyos hónap, amit úgy hívnak áldott állapot.


Reni blogjában végig kísérhettek egy leendő gyermekes anyukát, aki szórakoztatóan írja le terhességét hétről-hétre. Fogadjátok szeretettel, olvassátok Reni blogját! Tisztelt Doktor Úr! Első terhességem 26.


Magas volt a vérnyomásom és a kórházban 4xDopegyt-et és 2xCordaflex -et kaptam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések