2018. március 7., szerda

Porhanyós kifli recept

Ez a recept szintén a nagyimtól maradt rám. Mivel már éve az angyalok között van, így közel éves lehet ez a finom kifli. A tésztája a leveles tésztához vagy a hájashoz hasonlít. Nekem ez a süti az egyik kedvencem!


Az elkészítése fázisfotókkal itt található.

Hozzávalók és az elkészítés részletes leírása. Sodord és lapítsd le, hajlítsd kifli alakúra, majd helyezd sütőpapírral kibélelt tepsire őket. Egy tálban keverd össze a cukrot és a vaníliás cukrot, és a még meleg kiflik tetejét nyomd bele a masszába. Diós kifli nagynéni módra recept képpel. Miért olyan jó a házi kifli ? A boltban kapható kiflik nekem sose nyerték el a tetszésemet, csak úgy, mint a kenyereké sem, éppen ezért kezdtem el házilag sütni mindent.


Az internetet bújva vadászom a jobbnál jobb recepteket, szinte mindent kipróbáltam már, és a most bemutatott recept vált be a legjobban, egyszerűen nem tudok annyit csinálni, amennyi elég lenne a. Recept gyűjteményében!

A legfincsibb édesség, amelynek nagy hagyománya van. Rajongunk érte, mert ízletes és hamar elkészíthető! Havasi kifli recept képpel. Egyszerű és nagyszerű sütemény.


Most a fele szilvalekvárral, a másik fele pedig meggylekvárral készült. A lekvár is házi, persze nem én készítem, mert ebben nem vagyok jó. Természetesen másfajta töltelékkel is készíthető, mák, dió, ges. Hozzászólások (0) Ezek a kis kiflik a teasütemények közül toplistások, gazdagon diósak, vajasak, és omlanak a szánkba.


Nemigen lehet fokozni #128578; A mérce a szokásos. Ez lesz a kedvenc péksütid! Az egyik legjobb házi diós kifli recept , nagyon egyszerű elkészíteni, és még keleszteni sem kell! A recept különlegessége.


Nem egy hétköznapi recept. Konyharuhába kell kötni a begyúrt tésztát, majd egy hideg vízzel megtöltött vajlingba téve keleszteni két-három órán keresztül. Ez alatt az idő alatt - ha minden jól ment - a tészta szépen a víz felszínére kullog.


Mindjárt dupla adaggal indítottam és a fele tésztát eltettem a fagyasztóba, hogy bármikor gyorsan kéznél legyen, ha hirtelen elcsábulnánk egy kis sütizésre.

Latsiától mentettem, aki Mézigörl-nél találta, de az eredeti recept azt hiszem Wise Lady-é. A kifli tölthető még dióval, mákkal, sütés álló lekvárral, de. Isteni finom, ráadásul nagyon egyszerű elkészíteni.


A hókifli recept az alábbi módon készíthető el. A tésztához összeszitáljuk a lisztet a porcukorral és hozzákeverjük a darált diót és belemorzsoljuk a margarint is. Diéta, fogyókúra, életmód tanácsok egy helyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések