2015. május 27., szerda

Huzatot kaptam mit tegyek

Tényleg nagyon fáj. A vakációban kirándulni voltunk és minden bizonnyal huzatot kaptam ,fáj az egész bal felem. De a legjobban a fogam. Az a fogam,amelyet nemrég tömettem be,de egyszerűen annyira fáj,hogyha már az ujjammal hozzáérek vagy a másik fogammal érzem,hogy belehalok.


Hogy fájhat ennyire?

Huzatot kaptam és iszonyúan fáj a fülem és a fogam. Egy hete huzatban aludtam. Ennek másnap meg is lett a következménye. A fülem és a lyukas fogom iszonyúan fáj. Pedig ez már egy hete volt.


Nagyon érzékeny a fülem (ahogy apukámnak is). Próbáltam már fülmelegítővel melegíteni és. Kértem, hogy ne tegye, mert nekem is szükségem van rá!

Milyen filmet ajánlotok, ha az ember betegen (lázasan, megfázottan) fekszik otthon? Azt sem tudom már mit csináljak ,ha meleget teszek rá,akkor utána lesz a legrosszabb. Iszonyatosan fáj a fülem, mert valószínű huzatot kapott. Fülfájásra melegítsünk sót, amit egy vászonzsákba kötve tegyünk a. Július végén egyik napról a. Maga a huzatot kaptam kifejezés utalni enged arra, hogy a közvélekedés számontart egy huzat nevű pszeudobetegséget, amit el lehet kapni, és többféle tünete lehetséges. Vagy csak túldimenzionálok egy nyelvi-kulturális kérdést?


A doki szerint nincs gyulladás, lehet csak huzatot kaptam ? Megfázott vagy huzatot kapott a fogam. Párom válla huzatot kapott. Tudtok valami házipraktikát ezzel kapcsolatban, esetleg valami borogatás használ?


Mit tehetnék a fájdalom ellen? Azok, akiknél a tünetek bármelyike időről időre visszatér, huzatérzékenynek tartják magukat, mivel összefüggést vélnek felfedezni a hideg. Fájt a halántékom, bal oldalon a tarkóm és az arcom.


Eleinte a fogam nem. Majd két nap múlva elkezdett fájni a fogam is.

Mostanában elég gyakran fáj az egyik fülem, talán huzatot kapott a kocsiban. Láttam egy gyulladáscsökkentő szer hirdetését a tévében, ami kifejezetten fülre való. Eddig tegnap este, és ma hajnalban kellett fájdalomcsillapítót bevennem (Advil), anélkül nem tudok kiegyenesedni, vagy fájdalom nélkül menni. Lehetséges, hogy ez lumbágó?


Előre is köszönöm a válaszát! Ismet elmentem hazi orvoshoz, tuti arcureggyulladas…majd elnentem egy masik ful-orr gegeszetre, ahol a doki egy hosszu csovet nyomot le az orromban, es vegre kiderult nem arcureg. Akkor újabb antibiotikumot kaptunk, Klacidot. Igaz, még csak két napja szedi, de még mindig bele-bele hasít a fülébe és ha suttogva beszélek azt nem hallja, bár már nem beszél orrból és még csak hőemelkedése sincs, nem tudom mit tegyek ! Várjak még, vagy esetleg elvigyem egy másik szakemberhez? Már három napja nagyon fáj a vállam.


Bár mindig azt kérdezik tőlünk, hogy mit csináljanak az ágyi poloskákkal, most mégis azzal fogunk foglalkozni, hogy mit ne tegyen. Az ágyi poloskával való első találkozáskor ugyanis számtalan hibát szoktak elkövetni az áldozatok. Sokat saját kút főből szedik, sokat az interneten olvasnak össze. Csak rövidke álmom szeretném leírni.


A baj velük, hogy ezek. Augmentin 875ost kaptam ma este lesz a 6. Az elso antiob Klacid volt 2napig de nem szuntek a tunetek akkor valtottak Augm Duora a korhazi ugyeleten. Lacto Sevent kaptam meg.


Augm utan kozerzet jelentosen javult,hoeml volt csak elso ket este utana az sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések