2019. április 30., kedd

Esemény utáni tabletta és fogamzásgátló együtt

Az esemény utáni tabletták a hagyományos fogamzásgátló tablettáknál lényegesen több hormont tartalmaznak. A tabletta úgy fejti ki hatását, hogy meggátolja a tüszőrepedést (ovulációt), illetve előidézhet méhnyálkahártya leválást is, mely megakadályozhatja a megtermékenyített petesejt beágyazódását. Esemény utáni tabletta után mikor folytathatom a fogamzásgátló szedését? Csütörtökön együtt voltam a barátommal, és tegnap eszméltem rá.


Most szombaton ezt elfelejtettem, viszont vasárnap reggel együtt voltam a. Lassan éve szedem a missee fogamzásgátló tablettát, és most elkezdtem kúra szerűen szedni egy természetes.

A napos szunetben viszont nem voltunk egyutt. A sürgősségi fogamzásgátló a petesejt beágyazódását vagy magát az ovulációt akadályozza meg, ez pedig méhnyálkahártya leválást idézhet elő. Tisztelt Doktor úr! November 24-én hajnalban sajnos védekezés nélkül voltam együtt egy fiúval.


A menstruációm rendes időpontban, november 29-én jött meg és nem tapasztaltam benne semmi furcsát. Ma azonban (dec 17) émelygést. Sajnos hétfőn volt egy kiszakadt kondom “baleset”, ami után kb.


Escapelle tablettát kellett bevennem.

Ha napja szedek fogamzásgátlót a gumióvszer pedig kiszakadt, akkor gondolom olyan, mint ha nem is védekeztünk volna. A beszedett esemény utáni tabletta tényleg hormonbomba a szervezetnek. Emiatt késhet menstruáció. A készítmény nagy mennyiségű progeszteron nevű hormont tartalmaz. Ez a hormon hátrányosan befolyásolja a tüszőrepedést, a megtermékenyítést és a megtermékenyített, már osztódásnak indult petesejt méh-nyálkahártyába történő beágyazódását akadályozza meg.


Minden nap kb reggel és között szoktam bevenni, de aznap csak este fél körül vettem be. Előre is nagyon köszömöm a segítségüket! Ritkábban fejfájás, szédülés, gyengeségérzés, fáradékonyság vagy. Jelenleg külföldön vagyok és az itteni Boots drogéria esemény utáni. Van olyan sürgősségi fogamzásgátló tabletta , amit recept nélkül is kiadnak a patikákban?


Azt szeretném megkérdezni, hogy fogamzásgátló tabletta szedése mellett normális-e a vérzés mennyiségének. Egymás után kétszer esemény utáni tabletta ? Ma délelőtt együtt voltunk a párommal és az aktus végén elszakadt a gumi és belém élvezett. Ez a második aktus volt így jóval kevesebb ondó kerülhetett belém.


Lesz baj hogyha csak csütörtök reggel tudom bevenni a tablettát (holnap nem lesz rá lehetőségem)? Egy ilyen tabletta bevezetése gyakorlatilag az igény szerinti abortusz lehetőségét vezetné be rejtett módon - állítja Wells. Fogamzásgátlónak nevezni egy olyan gyógyszert, amit a közösülés és a lehetséges megtermékenyülés után kell bevenni, eleve lehetetlen.


Nem létezik olyan, hogy esemény utáni fogamzásgátló.

A tegnapi napon amikor együtt voltunk, és megtörtént a baleset, akkor a gyógyszer miatt vérzésem volt. Reménykedem benne, hogy ez esetlegesen ha nem is teljesen, de kizárja a teherbe esés lehetőségét, vagy az, hogy ilyen sok esemény utáni tablettát vettem be. Nem tudom, hogy számít-e, de egyébként PCO-s is vagyok.


Ha tehát éjszaka történt az eset, és félsz a nem kívánt terhességtől, másnap reggel első utad a nőgyógyászhoz vezessen. Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések