2020. február 14., péntek

Rumos puncs szelet

Free Shipping Available. Money Back Guarantee! Elkészítése: A tészta hozzávalóit összegyúrjuk, majd két részre osztjuk. Az egyik részt ismét két fele. Sokan úgy tartják, a puncs szelet cukrászati nemes hulladékokból készül, és van benne igazság, hiszen a maradék piskóta nyugodtan beletehető.


Hat tojásból elkészítjük a piskótát a megszokott módon.

A tojásokat kettéválasszuk. A fehérjéket felverjük csipet sóval, a sárgáját jól elkeverjük a cukorral, majd a. A kedvenc süteményem és valahogy mindig úgy gondoltam nem egyszerű elkészíteni. Hát most hogy készítettem rácáfolt. De míg az egyik sül az.


A margarínt a lisztben elmorzsoltam, és a többi hozzávalókkal összegyúrtam a tésztát. Két kisebb és egy nagyobb darabra vágtam. A tepsi tetején, sütőpapíron az előmelegített gázsütő 6-os fokozatán megsütöttem a lapokat.


Recept gyűjteményében!

Akár télen, akár nyáron, a házi puncsos szeletet mindig nagy sikernek örvend a konyhámban. Hozzávalók és az elkészítés részletes leírása. Két vékony, puha piskótaszelet között lapul meg a puncsos öntettel átitatott rózsaszín tészta, a tetejét pedig a cukormáz és csokiöntet teszi még szebbé és finomabbá. Szinte olyan, mintha a cukrászdából hoztam volna.


Amikor a puncsos szelet elkészült, a szélét levágom. A cukrot és a vaníliás cukrot habosra keverjük a tojással. Hozzáadjuk a kefirt, az étolajat és a rumot. Krémes sütemény akár ünnepre is. Rumos , édes sütemény recept.


Nagyi titkai a házias ízekről receptekkel Blogom a kipróbált, finom receptek tárháza: Finom étel recept, egészséges étel recept, édes sütemény, sós sütemény. A gimnáziumi éveim alatt nagyon megszerettem azt az iskolai büfében kapható sütit, ami egy rumos masszából állt és körbe volt vonva csokimázzal. Ha jól emlékszem, ez a puncskocka. A puncs szeletet és a tortát is szeretem, de azt a fondant, amivel bevonják kevésbé, és a család többi tagja sem szer.


Van egy régi jól bevált receptem hozzá, még anya megsárgult füzetéből való. Eddig kerek torta formában készült, most viszont szeletben. Próbáld ki ezt a csodás receptet! Mi nem tudunk betelni vele!


Töltelékhez: evőkanál rum, dl tej tojás, dkg porcukor, csapott kávéskanál keserű kakaópor, db babapiskóta, dl.

Nem időigényes, nem megerőltető, az eredmény pedig magáért beszél! Kihűlés után a tésztát vízszintesen félbevágjuk, aztán mindkét lap belsejét vékonyan megkenjük baracklekvárral. Az alsó lapra ráterítjük a rumos tölteléket, erre helyezzük a másik piskótalapot, majd óvatosan megnyomkodjuk a tetejét. A máz hozzávalóit vízgőz felett addig keverjük,míg besűrűsödik. Rama margarint és dkg porcukrot a krémmel összekeverünk.


Beleteszünk rumaromát, kanál lekvárt, apróra vágott meggyet, és piskótát is belemorzsolunk. A házi puncsszelet elkészítési ideje: perc. A puncs szelet szabcsycake elkészítési ideje: 1perc. A legegyszerűbb puncsos szelet tényleg egy könnyen.


Puncs szelet , ahogy a nagyi csinálja – Itt a legjobb recept!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések